Reklama pro restaurace nemusí být jen formou letáčků, cedulí s jídelákem, nebo kýčovitou sochou kuchaře. Reklama pro restaurace se dá dělat také úplně jinak. Využít se samozřejmě dají vaše webové stránky, a reklama na ně například na Seznamu, či Googlu. Ta je spojená s klíčovými slovy, takže se dá nastavit na příklad pro vyhledání výrazu Rybí restaurace Kolín, a podobně. Tím se dá podchytit dost, ale jde to také jinak.
Facebook má dnes tolik informací o lidech, až z toho někdy mrazí, ovšem pro nás je to velká výhoda. Díky tomu můžeme totiž zacílit reklamu přesně tam, kam potřebujeme. Máte zahrádku, kam chcete dostat maminky s dětmi? Uděláme reklamu, která se zaměří třeba na maminky v okolí 2 km od vás. A reklamu uzpůsobíme přesně na ně. A samozřejmě mohu pokračovat. Zkrátka zacílení na konkrétní skupinu lidí, kteří jsou ve vašem okolí. Cílit se dá na pohlaví, zájmy, věk, vzdělání a tak dále. Ale hlavně na polohu, což je pro nás důležité. Můžeme reklamu zobrazit lidem, kteří jen procházejí, nebo lidem, kteří bydlí ve vašem okolí a je tak reálné je získat jako stálé zákazníky.
Samozřejmě se to dá všechno propojit dohromady, a udělat pořádnou strategii, která pokryje přesně to, co potřebujeme.
Chcete se dozvědět konkrétní možnosti, které by šli použít pro vás? Není problém, můžeme se na to podívat, stačí, když mi napíšete co by jste si představovali, a já se vám ozvu.